Podsumowanie Wakacji 2015

Siemka dzisiaj mam dla was podsumowanie wakacji 2015r. muszę przyznać były mega odlotowe.
Spędziłem je aktywnie na dworze, spróbowałem nowych rzeczy i pozbyłem się swoich lęków (nie wszystkich). <zapraszam na krakersocity, wleciał Banana Sprite Challange>.



No więc zaczynając od Lipca, byłem w Dziwnowie i tam rozpisałem się bardziej tutaj <-- klik
Gdy wróciłem spotkałem się ze znajomymi i mieliśmy małe przebłyski. Kolega wpadł na pomysł by wprowadzić na Krakersocity challange. Ja pomyślałem czemu by nie ?

Zrobiłem z Ozim smoothie challange (syfiasty koktail), a Piotrek - Banana Sprite (nie wypaliło)
I to w sumie co 1K wyświetleń się ciągnęło.


Potem wybiło 6K to zrobiliśmy powtórkę z 5K ale już grupą. Tym razem się udało!
Możecie obejrzeć w linku wyżej xd

PRZED NAGRYWKAMI :D
 Ogólnie Sierpień przebiegał podobniej xd Nie długo będzie tam Helium Challange i Emoji Challange więc wyczekujcie :)

Ogólnie to było mega dużo akcji ze żwirownią i wypadami gdzieś na grilla.
Robiliśmy nawet ognisko więc zabawa była przednia.


A ja chcę wam podziękować za 21K na blogu ♥ mega się spisujecie i mam nadzieje że dobrniemy do 25K ☺
Po challangach zaczęły się pranki które również były epickie xd było śmiesznie, nie raz dziwnie ale za kilka lat będziemy się z tego śmiać xd


To chyba tyle z podsumowań, nie wiem co jeszcze robiliśmy ale myślę że taki post wystarczy :)
Jeszcze raz gorąco zachęcam na Krakersocity a ja się żegnam :D


Tags:

Share:

0 komentarze

Każdy komentarz jest motywacją :)