środa, 27 lipca 2016

Moje Wakacje 2016

Hejka dziś piszę posta o moich wakacjach więc jak będą się wam takie posty podobać to postaram się częściej pisać o wakacjach. No cóż co prawda zakończenie roku szkolnego skończyło się hukiem ... Dosłownie xd
Złamałem prawą rękę co niestety nie umożliwia mi na realizowaniu hobby czy planów.
No więc mimo iż rękę miałem tylko jedną to i tak poszedłem na plażę gdzie miałem okazję zobaczyć JDabrowskiego i Poszukiwacza niestety nie udało mi się z nimi pogadać .
Poznałem kilku fajnych ludzi i ogólnie było super. Był też lunapark ale ze względu na ręke mogłem wejść tylko na diabelski młyn. Tydzień ogólnie szybko zleciał i przy trafiły mi się śmieszne historię.
Sobota
Przeszedł mi drogę czarny kot. I miałem że tak powiem pecha, pierw kupiłem sobie koszulkę z croppa a pózniej loda o smaku mango. Gdy dotarłem do części z wafelkiem że tak powiem "Wybuchł" brudząc mi całą koszulkę. Potem wracam do hotelu przy słońcu i 27°C zaczyna z nikąd lać deszcz i po powrocie dostałem piłką w twarz xdd
Krótko mówiąc. Wakacje nad morzem przeminęły z wiatrem.

A tutaj macie klika zdjęć :



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl