poniedziałek, 5 września 2016

HAUL : Back To School

Hejka w moim pierwszym poście z racji iż minęło 5 dni od 1 września to przychodzę do was z serią o której huczy każdy Blog i Kanał na YouTube

BACK TO SCHOOL
No więc dziś pokażę wam co ja kupiłem aby rozpocząć rok szkolny xd

ZESZYTY
Powiedzmy to sobie szczerze nie chciałem mieć oryginalnych zeszytów xd chciałem mieć tylko zeszyty dlatego postawiłem na takie w różnych kolorach


Nie wiem czy sprzedawane są na sztuki ja kupiłem zestaw za 5 zł


PIÓRNIK
O tuż kupiłem dwa piórniki na wypadek gdyby pierwszy się zepsuł

Czarny - Który korzystam teraz


Przeźroczysty - Nie jest jakiś ładny i świetny ale jako zapasowy się nada : )


PRZYBORY KREŚLARSKIE
Tutaj nie przykuwałem uwagi na jakość linijek i ekierek gdyż wziąłem te najtańsze xd


Znając moje szczęście 2 miesiące i się połamią xd Ale się okażę wszystko
i wziąłem jeszcze ołówki i cyrkiel



W PIÓRNIKU
Takie podstawowe przybory do szkoły to Długopis , Gumka , Ołówek i Temperówka dlatego zaopatrzyłem się w 5 długopisów (na zdj 4 bo jeden wyciagnięty xd ) Gumkę , 3 Ołówki i temperówkę, taśmę i klej xd



Do domu kupiłem sobie Tablicę Korkową w TESCO za 20zł jakoś tak gdyż nie mam gdzie co zbytnio wieszać a przyklejanie na meblach i ich szpecenie jest zbędne to lepiej zaopatrzyć się w taką tablice :D


Pinezki do niej nie były w zestawie więc kupiłem za 1zł 50gr


Okej to już dziś na tylę myślę że notka wam się podobała napiszcie w komentarzu co wy kupiliście już do szkoły , chętnie poczytam takie komentarze a na razie się żegnam :*

Dozobaczenia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl