niedziela, 2 października 2016

Wspomnienia 2015

Hejka.
Ostatnio zauważyłem że taka trochę nuda nastała w moim życiu. Nowa szkoła, brak czasu, brak tego szczęścia gdzie unosił się kiedyś ...
Czasami ludzie muszą dorosnąć, skupić się na przyszłości i nie wracać wstecz, ale czy na pewno jesteśmy szcześliwi tu gdzie teraz jesteśmy ? Czy to co było rok temu lub kiedyś nie wydawało się nam lepsze ?
Ja osobiście uważam że stare czasy były lepsze, było naprawdę mega chwil i momentów. Czasem chcę wrócić do takich czasów by naprawić błędy lub nie dopuścić do ich powstania ...
Chcę by wszystko było jak dawniej nie zważając na wiek lub otoczenie niestety to wszystko jest tylko wspomnieniem.
W dzisiejszym poście chcę powspominać dawne czasy które powodowały u mnie szczęście , radość i czas który nie zamieniłbym na nic innego .

Kiedyś naprawdę rok 2015 był wspaniałym rokiem. Spędziłem go z dalszymi przyjaciółmi, byłem na wielu koncertach, próbowałem nowych rzeczy i to wszystko powodował uśmiech na mojej twarzy.

Ale dość klepania jęzorem XDD

28.02.2015 Koncert K2 i Buki


Zdjęcia nie są jakiejś powalającej jakości bo robiłem je takim starym Samsungiem bez autofocusa a sam w sobie K2 i Buka chodzili po całej scenie to ciężko było ich złapać ostrych. Ogólnie był to mój pierwszy koncert jakiego kolwiek rapera więc wspominam go dobrze. Dostałem nawet autografy ponieważ koledze udało się załatwić.


01.04.2015 Prima Aprilis
Ten dzień teże mega wspominam, głównie dlatego że robiliśmy znane pranki i żarty na mieście i była miła atmosfera. Inspiracją do tego był Prankster i YouTuber Ravgor który zmotywował mnie i moich znajomych do wykonywania takich chorych pomysłów. Co jak co ale ludzie byli zadziwiająco spokojni a większości reakcji była poprostu pozytywna.


20.09.2015 Wypady z "dalszą ekipą"
Ekipę dałem w cudzysłów bo po prostu każdy poszedł w swoją stronę. 
No więc wypady do Kfc, Tesco, Nad Odrę były naprawde godne powtórzenia. Klimat jaki tam był plus poczucie humoru znajomych uzupełniały te dni że robiły się bardziej kolorowe. Jakże że to była 3 klasa gimnazjum widzieliśmy się na codzień w szkole która niestety wspominam słabo. 


No więc myślę że to dzisiaj na tyle. Pamiętajcie żeby rozkoszować się chwilą i wykorzystać każdą minutę swojego życia, ponieważ możemy czegoś w życiu żałować i wtedy jest marna szansa na nadrobienie tej czynności ;/ Osobiście uważam że wspomnienia to coś pięknego lecz czasem są takie o których by się chętnie zapomniało... No cóż czego kolwiek nie zrobiliśmy kiedyś to już na zawsze w naszej głowie zostanie. Ja się z wami żegnam i miłego poranka ;)


2 komentarze:

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl