sobota, 5 listopada 2016

1. Jesień

Hejka już prawie Zima a ja dodałem tylko trzy posty na bloga, no cóż nauka w LO trochę pochłania czasu ale już jestem. Postanowiłem że w tym poście opowiem nieco o sobie o swoich wydarzeniach i machnę kilka zdjęć ;)


No więc interesuję się życiem , rysowaniem , elektryką , fotografią a nawet blogowaniem ( od 3 lat ) co widać że założyłem kolejnego bloga. Łącze te rzeczy w jedną czynność, ale niestety nie idzie mi dobrze z tym wszystkim bo mam talent artystyczny lecz go porzuciłem tak samo było z blogami co widać po ilości postach nawet zrezygnowałem z YouTube. Nie jestem pewny czy będe w stanie utrzymać tego bloga w ładzie ale miejmy nadzieje że tak. Będe robił wszystko aby blog był robiony moim sposobem ale żeby ten sposób był profesjonalny.


Wracając do zeszłych tygodni, czas zlatuje tak szybko jak to możliwe innym szybciej innym wolniej. U mnie zleciał w mgnieniu oka bo ledwo się obróciłem już jest Listopad. Nie wspominam października jakoś specjalnie dobrze ponieważ oprócz nauki która szła w miarę okej wszystko zaczęło się psuć :
Naprawiałem telefon koleżance za bardzo wysoką kwotę , zmarnowałem 34 godziny na jego grzebanie i nic z tego nie wyszło (Mam bardzo wysokie pojęcie o iPhoneach i jej naprawie naprawiałem tą usterkę wiele razy) ktoś wcześniej przy nim majstrował a to był model "4" który gwarancji nie posiada już od dawna.
Pokłóciłem się z iBFF która poznałem po czterech latach we Wrocławiu.
Spalił mi się w szkole telefon Lg Leon przez co muszę żyć z nokią z klawiaturką xd
Więc poprzedni miesiąc był do kitu...


Teraz jest listopad i za kilka tygodni Wigilia. Ja naprawdę nie mogę uwierzyć w prędkość jaką ten czas leci, to naprawdę szokujące według mnie :o

Taki pedałowaty troche xddd
Po zepsutym telefonie ustanowiłem sobie dwa wątki...
1. Nigdy nie ładuj telefonu w szkole.
2. Oszczędzaj i odpuść sobie kebaby itp.
Obecnie kończę z Androidem więc myślę aby przerzucić się na iOS.
Jeżeli macie zdanie co do iOS od iphonea 5 wzwyż proszę mi piszcie w komentarzach jak się sprawuje ;) ponieważ użytkowałem 3GS i 4S i prędkość szlak mnie trafiała zacinały się aplikacje lub telefon samoczynnie się wyłączał.

#ŚMIESZKOWEZDJĘCIE (aż się prosiło by to zrobić  i pamiętajcie że zdjęcie jest tylko w celach humorystycznych


Szkoła ogólnie jest spoko z gimnazjalnej 18 osobowej klasy przeniosło się do 7 osobowej klasy LO. Mi w sumie to odpowiada bo mniej odpałów jest cisza na lekcjach i można się skupić na lekcjach czego nie umiałem zrobić w gimnazjum gdyż cały czas coś odwalałem ...
Mnie smuci jeden fakt , że nie umiem być otwarty taki jak w gimnazjum i dopasować się do nowej klasy. Ogólnie zbijamy sobie żółwiki na przerwach i w ogóle ale nie mogę się do nich dopasować ;/ Siedzę cicho na lekcji jak jakaś szara mysz i po prostu byłem zaskoczony gdyż nigdy nie byłem aż tak wyciszony i odizolowany. W klasach gimnazjalnych rozwalałem w ręcz lekcje a pani dyrektorka słysząc moje nazwisko mogła zamówić obiad bo to były bardzo dłuugie dyskusje.
I wyciągnąłem z tego dwa wnioski:
1. Albo robisz odpały i jesteś tępy
2. Albo siedzisz cicho i jesteś wzorowy
Niestety zauważyłem to cholernie.
Dobra to na tyle , myślę że taki post wam się podobał :) zostawcie komentarz jeżeli macie podobne sytuacje a ja się z wami żegnam :)


4 komentarze:

  1. Ja miałam podobnie jeśli chodzi o Gimnazjum...
    zachowanie było słabe i nie podchodziłam do nauki z jakimś entuzjazmem ale bynajmniej wreszcie ją ukończyłam :)
    Ja tam jestem teraz w zawodówce i jestem zadowolona ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o iphonea 5 , to polecam zakup lecz sądzę że lepiej uzbierać na 5s lub 6 :)
    obs / obs ?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl