3. Kilka Informacji ☺ ♥

Hejka mam dla was kilka informacji :)
1. To że na blogu będą dodane nowe funkcje związane ze świętami gdyż nie długo grudzień. Pomyślałem by dodać playlistę na bloga , więc jak jesteście zainteresowani to fajnie by było aby moi czytelnicy czuli się dobrze na tym blogu :)
2. W Niedziele pojawi się ważny post dla mnie, który mam nadzieje was zainteresuje :)

Więc jeżeli chcecie to zapraszam do starych postów :)
a ja się żegnam i życzę wam miłego dnia ☺

Daktyl_00



Share:

2 komentarze

  1. Fajny pomysł z playlistą na 100% wyglądałoby to fajnie,jednak mam kilka uwag co do bloga:
    1.Zdjęcia przyjemniej się ogląda w lepszej jakości jak i po obróbkach.
    2.Myślę że, takie informacje powinnieneś ogłaszać np na swoim vlogowym snapchacie.
    3.Więcej treści w postach.
    Co do zalet:
    1.Świetny wygląd bloga tak trzymaj!.
    2.Nie trać zapału,bo nawet ci to wychodzi,powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją :)