7. Podróż w czasie

Zastanawialiście się kiedyś jak by wyglądała wasza przyszłość, lub jak cofnąć czas by naprawić błędy ? Cóż ja osobiście wolałbym poznać swoją przyszłość, ale gdy by była możliwość podróż w jedną stronę do dowolnej chwili... wybrałbym przeszłość.

Ja jestem człowiekiem który nie chce marnować ani chwili swojego życia, chcę życie wykorzystać do cna i w przeszłości było kilka błędów, ale chciałbym to przeżyć jeszcze raz. 
Najbardziej boję się śmierci i nie wiadomo kiedy nas tak naprawdę złapie. Dlatego warto choć teraz robić to co kochacie, i wykorzystajcie każdy moment tak aby w dalekiej przyszłości powiedzieć... " Żyłem szczęśliwie to mogę umierać spokojniej ". Najczęściej taka fraza ciśnie mi się na ustach gdyż skoro zrobiliśmy wszystko z naszej życiowej listy, to nie mamy nic do stracenia.
Oczywiście nie twierdzę że umieranie na starość jest czymś znakomitym bo sam się tego boje. Lecz abyśmy właśnie wykorzystali nasze życie tak aby niczego nie żałować, złe rzeczy traktować jak tlen, a dobre rozwijać dalej. 
Ja mam kilka celi w życiu i chce je spełnić już od tego roku wiosną 💓

 

Tags:

Share:

1 komentarze

Każdy komentarz jest motywacją :)