8. Charakter "Wyznacznikiem Sukcesu"

Hejka w kolejnym poście.
Robię wszystko by blog był pisany regularnie i może nie długo zacznę się promować na grupach czy coś zobaczę , czy będę wstanie wszystko po ogarniać.


Każdy z nas ma jakiś charakter , jedni pozytywni drudzy negatywni, a większość nawet ma taki i taki. Mamy również sukcesy na przyszłość i cele, a nikt ich nie osiągnie oprócz naszego charakteru i odwagi.
Najdziwniejsze cele są do wykonania tylko musi nam się "chcieć" lub "musimy do tego dążyć" mimo przeszkód , iść w zaparte i się nie poddawać. Aby spełniać sukcesy i cele nie potrzeba się dostosowywać do innych " lepiej być innym " niż być tacy sami jak wszyscy... To na prawdę jest żenujące jak widzę że osoba się ośmiesza tylko po to bo chcę się dostosować do otoczenia, to już nawet żenujące nie jest tylko przykre - i mam takie zdanie na ten temat.


Dla mnie dla każdego jest miejsce i nikt nikogo nie ma prawa zrzucić z tego miejsca, każdy ma swój charakter "swoją naturę" i niech tak zostanie. Po co mamy się zmieniać ? To nam jedynie utrudni cel jaki chcemy osiągnąć.
Bycie kimś innym na pewno nie przyczyni naszej drogi "na skróty". (A tym bardziej jak będzie nas druga osoba kierować niczym marionetką ).

Charakter zły i dobry jest idealny do każdego sukcesu:
Ja sam nie wiem jaki mam charakter ale już minęła mnie spora droga tyle osiągnąłem w okresie 15 Lat i jestem z tego dumny ☺ gdy by nie wzrost i porażka to bym nie miał tych 27K na blogu , na wszystko sobie warto samemu zapracować. Potem będzie tylko lepiej, a podstawą tego wszystkiego jest bycie przede wszystkim sobą...

Hejt też nie może sprawić do zmiany zdania ponieważ :
Nasza porażka = Ich satysfakcja

i to moim zdaniem hamuje miliony ludzi przed swoimi celami i sukcesami.
Nie warto porzucać tego ani w połowie drogi zawrócić lub paść na ziemię.
Oczywiście charakter musimy mieć SILNY przede wszystkim i myślę że każdy z nas jest na tyle mądry aby olać innych i iść do przodu.
Wyciągam tu swoje takie morały : ale wiem że mogę mieć racje , mogę ? muszę mieć.
Dlaczego ?
Otóż że nasze charaktery się zmieniają przez osoby trzecie - drugie. I już wtedy nie ma ja a są oni.
A najgorsze jest to że kiedyś też się mogą takie osoby wypiąć i pocałować cię w dupę - a ty zostaniesz z niczym ...


Tags:

Share:

2 komentarze

  1. Jejku, Twoj post potrafi mocno przemówić i mam nadzieję że pomoże nie jednej osobie. Podsumowując uważam że najważniejsza jest w tym wszystkim determinacja.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją :)