Aplikacja Bloggera usunięta z App Store ? Jakiś dobry zamiennik na iOS ?

Hejka , ostatnio chciałem pobrać sobie aplikację "Blogger" lecz sklep iTunes go nie wyszukał ;( Więc szukałem jakieś bardziej zaawansowanej aplikacji i przede wszystkim "Dostępną" i znalazłem Aplikację :


Jest też wersja na Wordpressa lecz Wordpress jest dostępny dalej. Otóż Aplikacja jest niestety płatna więc mam jej "darmową" wersję.

DARMOWA: Nie opublikujesz posta do sieci ale możesz go zapisać w Wersji Roboczej i z poziomu komputera , przeglądarki Opublikować.

Aplikacja nie jest jakoś skomplikowana więc wyślę wam mniej więcej jak to wygląda i dam wam linka :)
Androidy powinny mieć tą aplikację od Googla.


Logujemy się do Google to chyba normalne na blogerze.


Wygląda to naprawdę o wiele profesjonalniej



Można z pozycji aplikacji przeglądać komentarze i odpowiadać :)
A samo pisanie to przyjemność :)

DARMOWA: https://itunes.apple.com/pl/app/blogtouch-for-blogspot-blogger/id885018168?l=pl&mt=8
PEŁNA: https://itunes.apple.com/pl/app/blogtouch-pro-for-blogspot/id583725471?l=pl&mt=8

Tym akcentem zakończę post, myślę że jakoś pomogłem znaleźć dobrą aplikację na iOS :)


Tags:

Share:

0 komentarze

Każdy komentarz jest motywacją :)