Mój 2016


Hejka ! Przychodzę do was z dość ciekawym postem gdzie chciałbym podsumować sobię ubiegły rok. Myślę żę się nie rozpiszę za bardzo ale mam dość dużo do opowiedzenia ☺


Rok 2016 był trochę udanym i nie udanym rokiem... no niestety było średnio ale z całą pewnością nie było najgorzej.

Myślę że możemy zaczynać :)

Od stycznia do marca - chodziłem z Gretą na sesję zdjeciową na jej bloga , trochę głupio że zakończyła pisać ale to nie moja sprawa. Był ubaw dużo rozmawialiśmy i odbudowaliśmy kontakty , i cieszę się że mogłem jej pomóc.

kwiecień - próbowałem zacząć z YouTubem lecz mi średnio wychodziło. Ogólnie montaż itp opanowany , pomysł miałem ale gadanie do kamery mi nie idzie ;/ Zaprzestałem na 156 subskrypcjach.

maj - spędziłem je w gronie przyjaciół i ograniczałem użytek telefonu i komputera starałem się  żyć aktywnie i nie marnować ani chwili !

czerwiec - 04.04.2016 TO PRZEŁOMOWA DATA pierwszego spotkania z internetowymi przyjaciółmi po 3 latach, to było bardzo emocjonalne spotkanie i chciałem by wiecznie trwało ♥. Pierwszy raz spróbowałem Starbucksa , zwiedziłem zakątki Wrocławia oraz pojechałem tramwajem. Po tym wydarzeniu były Dni Głogowa które również w gronie przyjaciół spędziłem. Nie co później przydarzył mi się wypadek z ręką przez co 3/4 wakacji miałem w gipsie ;(

Wakacje najlepiej spędziłem w gronie znajomych i odbudowałem relacje z dawnymi ludźmi.

wrzesień - Nowa szkoła, nowe osoby i powoli dążenia do dorosłości.

listopad - Drugie spotkanie z Internetowymi Przyjaciółmi i więcej spotkań z kumplami.

grudzień - Wigilia Klasowa ♥ zdany semestr, najlepsze Sylwestra z najlepszymi ludźmi ♥ ♥

Cóż trochę mało wydarzeń jak na 2016 rok , nie wiem mogłem jakieś pozapominać ale najważniejsze myślę że opisałem.
Trzymam kciuki za rok 2017 aby był Lepszy a ja żegnam was :*


Tags:

Share:

0 komentarze

Każdy komentarz jest motywacją :)