10. Śmiech to podstawa

Hejka w kolejnym poście ;)
Pisze go akurat z myślą o tych pozytywnych ludziach i pokażę wam pięć sposobów na wesoły sposób dnia. No więc każdy z nas umie się uśmiechnąć do drugiej osoby ale nie każdy tego chce. Według mnie przekazując swoją radość bliskim uszczęśliwiamy w ten sposób kilka osób.
Ja często się uśmiecham ze względu że znam swoją wartość , wiem kim jestem dla bliskich a kim dla obcych osób, i wiem że z tym jak żyje, z kim żyje nie doprowadza mnie do smutku lecz to wszystko co jednak nie jest dobre dla mnie ani dla nikogo może doprowadzić do pewnych kontrowersji. Lecz umiemy się cieszyć ze wszystkiego, za ludzi, dar a nawet życie. Nam się wydaje że na przykład w Wigilię spotkanie z rodziną to jest coś, ale prezent materialny to jest to na co czekamy cały rok. Nie - my wgłębi duszy pragniemy jednak być z rodziną , prezenty materialne robią w nas sztuczną radość wypełnioną żalem i wyrzutami sumienia. No więc ja osobiście jestem szczęśliwy z tego co mam i co osiągnąłem i nie sądze by ktoś zburzył to co już zbudowałem.



Jak widać na zdjęciach, uśmiecham się i robię z siebie idiotę 😂 Grunt to mieć dystans do siebie. Dystans jest kluczowym czynem doprowadzające nas do radości, może to brzmi bez sensu ale ludzie bez tego dystansu robią z siebie kogoś idealnego czymś czym nie są, a chyba bycie kimś tym samym nie sprawi u nas radości ?
Osobiście jestem sobą robię to co lubię robić i nie zważam na to co inni myślą na ten temat i jestem z tego powodu dumny i szczęśliwy. Co do pierwszego zdjęcia chciałem we wrześniu rozbawić snapowiczów ☺️ czy mi się to udało czy nie pozostawiam im do dyskusji. Poprostu zainspirował mnie do tego ten film ❤️
Link do filmu:


Na filmie jeden pan oglądał filmik na tablecie a reszta po koleji zaczęli się wzajemnie śmiać, każdy poczuł się wten sposób szczęśliwy i nudna przejażdżka metrem zmieniła się w przyjemną atmosferę podróż.

Teraz pięć sposobów na wesoły dzień :
1. Zjedz coś słodkiego , najlepiej jakieś kwaśne żelki a obiecuje że twarz sama z siebie się uśmiechnie 😊
2. Poświęć czas na dworze lub z rodziną , ograniczaj telefon lub komputer. Zróbcie coś czego jeszcze nie zrobiliście a będziecie się przy tym świetnie bawić ❤️
3. Jeżeli nie masz co robić a chcesz uniknąć godzin przed komputerem, pójdź sobie na spacer, i pooglądaj skrawki przyrody póki nie zostaną wycięte w dalekiej przyszłości.
4. Bądźcie kreatywni i myślcie nie szablonowo - np. Zrób jakieś dzieło sztuki bądź zrób coś co będzie ciebie uszczęśliwiało ☺️
5. Wyluzuj się i zapomnij o wszystkich przykrych rzeczach - jeżeli jesteś na przykład na domówce i jest też osoba której nie cierpisz, nie zwracaj na niej uwagi nie reaguj nie wdawaj się w konflikty a wieczór będzie przebiegał spokojnie i wesoło 💗👅

To wszystko na dzisiaj jeżeli post się spodobał zostawcie po sobie ślad 
Zapraszam na moje social media
📸dktl_toja
🎶dktl_toja

Tags:

Share:

8 komentarze

  1. Świetny i pomocny post ����

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)
    Czasami brakuje w ludziach tego uśmiechu, dlatego świat robi się taki szary

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    Twoje posty naprawdę potrafią zmotywować do działania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rady troche zbyt banalne i szablonowe, mysle ze kazdy by na to wpadl ale mimo wszystko fajnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post pisany na spontanie, staram się być jak najbardziej oryginalny i kreatywny a te porady to taki dodatek był ale dziękuje ♥ pozdrawiam

      Usuń

Każdy komentarz jest motywacją :)