28.000

Hejka ! Oświadczam że blogowy snap rusza od następnego weekendu gdyż, aplikacja nie chce działać nie wiem co może być przyczyną ? :/
A dziś chciałbym wam mega serdecznie podziękować ♥

Blog istnieje już jakieś cztery lata i nie sądziłem że zyska on taką "popularność". Dla mnie 28.000 wyświetleń to powalająca suma, oczywiście sprawdziłem to i wyłączyłem "własne odwiedziny", lecz z moimi odwiedzinami było by pewnie dwa razy tyle.
No więc znowu zmieniłem design coś mi się w tamtym nie podobało.


Chcę wyjaśnić sprawę czatu. Dodałem go żeby ludzie mogli się poznawać, uznałem że to może być fajny dodatek do bloga i że sprawi że ludzie będą mogli nie tylko czytać moje posty ale również poznawać ludzi, komunikować się itp. Wszelkie informacje i regulaminy są dostępne w zakładce u góry "CZAT".


Co do samego szablonu. Wybrałem taki ze względu na "full posty". O co z tym chodzi ?
Chodzi o to, że zamiast rozwijać post przyciskiem który był w poprzednim designie, można od razu przeczytać cały post a później można tylko kliknąć by napisać komentarz :)
Moim zdaniem jest to mega praktyczne a przy tym oszczędza też czas.

Włożyłem w te wszystkie rzeczy mega dużo czasu. Nagłówek zajął mi chwileczkę ale sam napis wydawał mi się nudny postanowiłem zrobić na  Gimpie karykaturę dość znana na Tumblrerze outline.
Samo obrysowanie zajęło mi dwie godziny gdyż ciężko było mi sterować myszką tak by wszystko było idealnie. Po dwóch godzinach wyszedł taki efekt:


Nie jest idealne ale mega się starałem jak na pierwszy raz.

Cóż myślę że to wszystko, jeszcze raz wielkie dzięki za te 28 tysięcy wyświetleń :) jeżeli masz jakieś uwagi pisz w komentarzu lub napisz co myślisz o mojej pracy a ja wam życzę dobrego weekendu i miłego wieczoru.

Tags:

Share:

2 komentarze

Każdy komentarz jest motywacją :)