Podsumowanie Ferii 2017

Hejka, dzięki wam i motywacji znajomych postaram się systematycznie pisać więc trzymajcie kciuki :)
Dzisiaj post w którym podsumuję swoje ferie, nie będzie to jakiś specjalnie długi post, lecz postaram się napisać jak najwięcej.

No więc pierwsze kilka dni skończyło się na spędzaniu dni aktywnie, co chwilę wychodziłem gdzieś ze znajomymi, czy to zagrać w koszykówkę czy to się przejść po mieście. Poznałem kilka nowych osób z którymi mam dobry kontakt i myślę że będzie taki przez długi czas :)


Następny dzień były urodziny przyjaciela, więc uczciliśmy to kebabem, rozmawialiśmy sobie, a co było dalej to chyba publicznie nie wypada mówić xd

Następny dzień był skok temperatur z -3 zrobiło się 12, 14 stopni. Poszedłem więc ze znajomymi na boisko zagrać w koszykówkę. Była przyjemna atmosfera a jednocześnie zabawna xd

Kolejne kilka dni spędziłem z dziewczyną ♥, odwiedziłem ją w domu i jak to ja dobrałem się pierwszy do lodówki xd. Spędziliśmy razem dzień w domu, lecz następnym razem jak będzie znowu ładna pogoda może się na spacer wybierzemy.


Później niestety w ferie było tylko źle :/
Zachorowałem ...  więc drugi tydzień przesiedziałem cały dzień w domu nudząc się niesamowicie :/

Myślę że to chyba wszystko na dzisiaj, starałem się tego posta mocno przedłużyć lecz no nie ma co zbytnio opowiadać, spędzam dzień jak każda inna osoba.

Zapraszam do zostawienia Obserwacji lub Komentarza, i tym akcentem chyba zakończę :)

Tags:

Share:

2 komentarze

  1. Wszystko co dobre szybko się kończy - niestety. Warto jednak wiedzieć, że każdy medal ma dwie strony i lepiej chorować na feriach niż podczas lekcji i zbierać zaległości. ;) Fajne zdjęcia i ciekawy wygląd bloga :) Pozdrawiam !
    Zapraszam bardzo serdecznie na ODJAZDOWY blog Brartosza - maniaka tramwajowego.
    http://bartollandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog Bartosza mogę powiedzieć trafił w sedno, w dużych miastach jak mam jechać MPK to tylko tramwaj :D komentarz zostawiłem pod waszym postem gdzie też się troszkę rozpisałem :)

      Pozdrawiam

      Usuń

Każdy komentarz jest motywacją :)