44 Faktów o sobie

Witam w kolejnym poście. Chciałbym dzisiaj opowiedzieć nieco o sobie gdyż oprócz zakładki "About" nic o mnie nie wiecie. Post owszem pojawił się w 2015r. ale sporo się od tego czasu zmieniło bo aż dwa lata i chciałbym wypisać swoje za i przeciw.

  1. Na imię mam Armin ze względu na niemieckie korzenie.
  2. Średnio lubię swoje imię, gdyż mnóstwo osób je przekręca.
  3. Wole posługiwać się pseudonimem "Daktyl".
  4. Mam 16 lat lecz nie długo będę miał 17 - rocznik 2000
  5. Pozytywny i zdystansowany chłopak.
  6. Nie lubię fałszu i kłamstw.
  7. Mam dobrą pamięć, z jednej strony atut bo mam piękne wspomnienia a z drugiej wada bo są też rzeczy o których nie chcę pamiętać.
  8. Mój ulubiony przedmiot na chwilę obecną to Historia.
  9. Nie czytam książek, lecz w wolnym czasie spędzam go ze znajomymi.
  10. Uwielbiam tworzyć grafiki komputerowe np. Outline
  11. Jestem kreatywną osobą i wszystko na tym blogu jest mojego pomysłu :)
  12. Kiedyś nie wierzyłem w sukcesy, teraz zaczynam twierdzić że nie miałem racji.
  13. Jestem otwartą osobą.
  14. Lubię grać w koszykówkę.
  15. Fotografuje kilka obiektów, i lubię uwieczniać krajobrazy.
  16. Uwielbiam zwiedzać nowe miejsca na chwilę obecną chcę zwiedzić Katowice i Warszawę.
  17. Nie oceniam ludzi po wyglądzie.
  18. Pomogę zawsze znajomym w potrzebie.
  19. Umiem przyznać się do błędu, jeżeli jest na to dowód.
  20. Nie oglądam już YouTube jeśli chodzi o YouTuberów typu. Stuu, Karolek itp.
  21. Mam zbyt dobrą przemianę materii. [Jem za pięciu, i nie tyje]
  22. Jestem obiektywny wśród ludzi i sytuacji.
  23. Jestem lekko nieśmiały, czasami nie umiem się dostosować.
  24. Nie ma u mnie cechy zazdrości.
  25. Nie umiem odpuszczać pewnych spraw.
  26. Chowam urazę, do ludzi fałszywych i tych których nienawidzę.
  27. Jestem w 1 klasie Liceum
  28. Pisanie bloga zaczęło się w 5 klasie podstawówki.
  29. Osobiście nie jestem zadowolony z tego gdzie przyszłość zmierza.
  30. Uwielbiam adrenalinę.
  31. Nie długo chcę zrobić sobie tatuaż na lewej ręce.
  32. Jestem oszczędny, i rozsądnie dysponuje pieniędzmi.
  33. Gdy się uprę jakiegoś celu, nie ma mowy bym go nie zrealizował.
  34. Hejt zmieniam w humorek ☺
  35. Potrafię pogodzić się z przegraną.
  36. Uwielbiam robić szalone rzeczy: challange, odpały z przyjaciólmi.
  37. Popadam często w trans i potrafię przemówić do drugiego człowieka [Większość mi Psychologię proponują]
  38. Naprawiałem telefony lecz po jednej wtopie z klejem zrezygnowałem z tego.
  39. Moim ulubionym fastfoodem jest Kebab.
  40. Wierzę w internetową, i męsko damską przyjaźń.
  41. Słucham praktycznie polskich piosenek.
  42. Nie ma opcji by ze mną na mieście nie zaśmiać się w ogóle
  43. Lubię każdą porę roku oprócz zimy.
  44. Jedyny wykonawca której słucham nałogowo to Białas.
 MOJE MOCNE STRONY:
- Zawszę pomogę, w potrzebie. Jestem obiektywny we wszystkim, Zabawny zdystansowany chłopak, Nie zna słowa hejt.
ZŁE STRONY:
- Nie umiem odpuszczać spraw. Nie jestem osobą która łatwo zapomina o fałszu lub nienawiści. Nie umiem opanować emocji.
 Myślę że wiecie mniej więcej coś o mnie, co myślę o ludziach i życiu.
Jest tych cech więcej, ale nie jest chyba dobrym pomysłem mówienie osobistych sekretów publicznie, więc myślę że i tak tyle informacji wam wystarczy.

Na koniec fotka i do zobaczenia :)


snapchat: daktyl348
współpraca (email) : arminhelminski997@gmail.com

Tags:

Share:

11 komentarze

  1. Znam troszkę twój ból jeżeli chodzi o przekręcanie imienia :/
    Jeżeli w szkole potrafisz się roześmiać na cały korytarz i masz to gdzieś to chyba byśmy się dogadali :3

    Obserwuje!
    Pozdraaawiam!
    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak najbardziej, mam dystans do siebie i do świata ♥ robię to co lubię i jest mi z tym dobrze ☺

      Pozdrawiam również i czekam na więcej postów z tw strony ☺

      Usuń
  2. Bardzo fajnie ze zdecydowałeś się na post tego typu. Dzięki temu czytelnicy mogą Cie lepiej poznać 😘 czekam na kolejny post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ☺ właśnie przy początkach (5 klasa - 2012r.) byłem dość nie śmiały by taki post napisać, teraz jestem bardziej otwarty na takie posty ♥

      Usuń
  3. Dużo rzeczy można się o tobie dowiedzieć ;) ja też lubię kebaba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, dałeś się lepiej poznać ;) znam bardzo wielu ludzi, ktorzy maja dość specyficzne imię :) ale, jakie to ma znaczenie :D super, ze się nie przejmujesz i masz do siebie dystans ;) to jest najważniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo masz fajnych zainteresowani, współczuje jednocześnie że masz przykre doświadczenia z swoim imieniem, powodzenia w spełnianiu marzeń z tatuażem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D również powodzenia w blogowaniu !

      Usuń

Każdy komentarz jest motywacją :)