sobota, 25 marca 2017

Life Hack [1] - Jak uprościć naukę języków.

Hejka mam dla was pewien lifehack który z pewnością się wam przyda. I powiem wam że po 2 miesiącach jego zastosowaniach, naprawdę oceny się poprawiły. Aby była jasność w moim przypadku jest to język niemiecki gdyż z angielskiego jestem po prostu zwolniony. Lecz czemu niemiecki skoro, angielskim możesz posłużyć się wszędzie ? Ponieważ w dalekiej przyszłości chcę wieść życie w Niemczech, a żebym się "teraz" dogadał z Niemcami nie mam z tym żadnego problemu ☺.

No więc na czym polega ten jakże "niezawodny" lifehack ?


Na pewno każdy z was korzysta ze smartfonów z systemem Android i iOS. No więc uwaga ! Pamiętacie post podsumujący ankietę gdzie na screenie było wszystko po niemiecku? No więc musicie zrobić trzy rzeczy:
  1. Zmienić język w ustawieniach na taki jaki chcesz się nauczyć. 
  2. Klawiaturę zostaw Polską gdyż w języku niemieckim: Y i Z są na odwrót umieszczone.
  3. Zostaw ten język przez dwa miesiące.
Oczywiście zdaje sobie sprawę z tego że ktoś zaraz się pogubi gdy nie będzie nic po polsku.
WIĘC UWAGA :
Zwracajcie uwagę na ikonki koło ustawień itp. dzięki ikonom możecie domyślać się co czym jest, chyba że znacie pojęcia "Setting, Einstallung - Ustawienia tłum."

Jeżeli nie ma ikonek to poklikajcie we wszystko żeby później było wiadomo co i jak.







Po dwóch miesiącach użytkowania wszystkiego po Niemiecku, powiem wam że lepiej się porozumiewam po Niemiecku ♥

CIEKAWOSTKA DLA iOS: ABY DOSZLIFOWAĆ WYMOWĘ, WŁĄCZCIE SIRI I USTAWCIE NA SWÓJ JĘZYK (Angielski lub Niemiecki, Hiszpański itp.) Obsługuje języki nie mal że wszystkie lecz nie obsługuje języka Polskiego, więc z racji że to bezużyteczne w naszym kraju znalazłem jakieś zastosowanie :)

Moje ostatnie oceny to :



Więc czy to będzie skuteczne, zależy od was. Mi to pomogło to chciałem się z tym podzielić moim czytelnikom :) Co do przyzwyczajenia się do zmienionego języka, po tygodniu już wszystko miałem ogarnięte gdzie co jest :)


Więc jeżeli masz problem z Językiem Angielskim lub innym. Myślę że ten poradnik był dla ciebie ♥
A ja się z wami żegnam i do zobaczenia niedługo ☺

dktl_toja (Daktylowsky)

3 komentarze:

  1. Ciekawy lifehack. Robiłam tak z angielskimi ustawieniami .. Nie pomogło zbyt wiele, ale zawsze coś :) Klawaitura niemiecka z pewnością wymaga większego przyzwyczajenia. Super ;)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ ja właśnie jeżeli sprecyzuje Niemiecki zrobię tak z Angielskim :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl