wtorek, 14 marca 2017

Mała Informacja + Podsumowanie Sondy

Siemka, post z małą informacją gdyż mam wrażenie że zaniedbuje znowu pisanie, lecz nie jest to z powodu lenistwa czy coś, tylko po prostu z braku czasu i zajęcie się nauką...


Ostatnio zmieniłem se nawet język w telefonie ale nie długo napiszę, o tym post. (Miniaturka Kalendarza jest błędna gdyż mam Jailbreaka i wyskakują m.i.n błędy lecz na blokadzie itd. pokazuje poprawną datę.)

1. Nie długo pojawią się kilka "prostych" i własnych life hacków które są według mnie skuteczne :)
2. Będzie odświeżana playlista gdyż, większości nie przypadają polskie piosenki, ale nie zamierzam ich usuwać po prostu dodam kolejne :)
3. Czat się fajnie przyjął widzę, dużo osób się nim zainteresowała więc zostaje bez zmian a do osoby "Anonimowej" która dostała 2 razy Bana po proszę o kontakt na facebooku, lub snapa gdyż nie mam zamiaru bawić się w ciuciubabkę i jak ma problem to niech napisze ;)))
4. Design będzie bez zmian, ponieważ jest to na chwilę obecną najlepszy jaki znalazłem

Teraz podsumowanie Ankiety.


1 - D.I.Y
1 - Podróże
1 - Relacje z dnia (Daily Blog)
1 - Nie trzeba zmieniać

Nie wierzę XD REMIS. Kiedyś (2013r. tego samego bloga były 4 remisy pod rząd i mam wrażenie że cofam się w czasie). Niestety rozczarowałem się "sondą.hanzo" która towarzyszyła mi ponad 4 lata :( szkoda że nie działają, lecz sądzę że można to poprawić :) - Ankieta z Hanzo powinna być na pasku obok, lecz jest jakiś link do walentynek, ale zostawiam może któregoś dnia się odpali ♥.

Cóż myślę że to wszystko i mam nadzieje że dobijemy nie długo 29K! A ja życzę wam miłego wieczoru :D

Daktylowsky

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl