sobota, 25 marca 2017

Odpowiedź na LBA @czarny-kotyszek

Zanim zacznę pisać, chcę wam polecić bloga którego przypadkiem napotkałem na jednej z grup na facebooku, cóż napotykam kilka blogów dziennie i wogóle ale ten jakoś ma coś wspólnego do mnie, wyrażenie własnej opini lub przemawiający z dystansem posty.

To tu kliknijcie by się tam przenieść a ja odpowiem na pytania które zadała dla czytelników autorka.

1. W basenie znajdujesz złotą rybkę, która prosi cię o wrzucenie jej do jeziora. W zamian mówi, że wypełni ten basen po brzegi czymkolwiek zechcesz. Co to by było?
Wydaje mi się że pieniądze, ponieważ w tym świecie wartość pieniężna jest na szczycie, lecz gdyby była możliwość wypelnienia tego basenu czynem niż przedmiotem martwym to chciałbym życie wieczne, lub po śmierci przeżyć wszystko to samo od nowa lecz bez błędów jakie popełniłem.

 2. Wolałbyś/wolałabyś zawsze być spóźniona/ny 10 minut czy zawsze być 30 min przed czasem?
 Lepiej jest być przed czasem więc jak najbardziej druga opcja, gorzej jak ktoś się spóźni a my czekamy te 40 minut xd.

 3. Jesteś w zamku pogodowej królowej...mówi, że wypuści cię dopiero gdy wybierzesz jak ma ukarać ludzi za wycinanie drzew. Wiecznie padającym śniegiem (śnieg się nie odkłada i nie robi zasp) czy wiecznie padającym deszczem (nie powodującym powodzi)
Ciężkie pytanie ale trochę uznacie mnie za psychopatę xd Podpalić oczy.

  4. Dziwny pan daje ci dwie dziwne tabletki do wyboru. Czerwoną i niebieską. Dzięki czerwonej możesz teleportować się gdzie chcesz a dzięki niebieskiej czytać w myślach. Którą wybierzesz?
Czerwoną. Jakoś mało mnie obchodzi co ludzie mają w głowach, i z jednej strony to nie moja sprawa ☺

  5. Znajdujesz dziwny czarny zeszyt. Nagle przed tobą pojawia się dziwny stwór, który namiętnie pożera jabłko. Zadaje ci pytanie o to czy chcesz poznać datę swojej śmierci czy sposób w jaki umrzesz.
Chciałbym znać datę, ponieważ jak pisałem w którymś poście chcę wykorzystać życie do cna, zrobić wszystko by nie żałować ani sekundy oraz nie marnować czasu. Nie mogę uwierzyć że za rok będe już oficjalnie "dorosłym" obywatelem dlatego staram się już dzisiaj robić to co chcę zrobić gdyż 2016 rok nie dał mi takiej możliwości, a znając datę śmierci wiedziałbym ile mam czasu lecz chciałbym żyć chyba jak każdy, jak NAJDŁUŻEJ.

 6. Biały króliczek rzuca w ciebie swoim kieszonkowym zegarkiem, od teraz masz możliwość kontrolowania czasu. Jak wykorzystujesz swoją nową umiejętność?
Cofnął bym się o 10-9 lat wstecz gdyż to co teraz się że tak się wypowiem nie ładnie "odpierdala" i będzie odpierdalało to przechodzi ludzkie pojęcie i mam wrażenie że wszyscy są tacy sami.

  7. Przechadzając się wesoło przez park, drogę zastępuje ci bóg szaleństwa w fioletowo czerwonych portkach. Mówi, że nie przepuści cię póki nie odpowiesz na jego pytanie. Odpowiadasz źle. Możesz wybrać sobie kare. Wolisz mieć jeden sutek czy dwa pępuszki?
Japierdziele XDD kreatywna jesteś Xymena XDD - 2 pępuszki xd

 8. Jakimś dziwnym sposobem przeniosło cię na statek kosmiczny. Robot cały ze złota oferuje ci świetlny miecz. Jaki kolor wybierzesz?
Niebieski 

 9. Przepiękna pani staje przed tobą. Trzyma dwa stare aparaty. Zwraca się z pytaniem o to czego chcesz. Robić cudowne selfie, ale pozostałe zdjęcia będą wychodzić ci ohydnie, czy robić zapierające dech w piersiach zdjęcia ale brzydkie selfie. 
Sądzę że nie jestem mistrzem selfie bo zawsze pokazuje tylko pół ryja, a tak to lubię robić zdjęcia w plenerze więc wolał bym drugą opcję.

  10. Wpadasz do magicznego portalu. Po drugiej stronie upadasz twarzą na środek wielkiego pentagramu. Na końcu każdego ramienia jest jedna moc. Woda, ogień, elektryczność, życie, śmierć.
Którą z nich wybierzesz?
Nie mogę się zdecydować albo życie albo ogień.

  11.Kiedy smacznie sobie śpisz mały chochlik wlatuje do twojego pokoju i dotyka czubek twojego nosa swoim magicznym patyczkiem i przenosi cię do magicznego świata przygód. Od teraz cały czas siedzi ci na ramieniu i podpowiada różne rzeczy. Idziesz za jego radą i wyruszasz po zbroje. 
Co wybierasz? 
Ciężką stalową zbroję, lekką skórzaną zbroje, szatę czy jednak masz to gdzieś i biegasz nago?
Wybrałbym lekką skórzaną zbroje, bo w metalowej:
a) czułbym się jak puszka
b) pod mocnym ciepłem metal robi sie gorący i chyba bym się zagotował xd

Cóż to wszystko na dzisiaj, mimo iż nominowany nie byłem to odpowiedziałem na to gdyż pomysł jest naprawdę świetny to nie chciałem by się marnować. Mega dobra robota Xymena i jeśli chcecie wbić do jej bloga odnośnik jest na górze.

Tym czasem spokojnej nocy ♥ 
DAKTYLOWSKY

  

1 komentarz:

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl