środa, 5 kwietnia 2017

12. Wiosna

Hejka, trochę zachłysnąłem świeżego powietrza i powiem że potrzebowałem tego od trzech miesięcy. Wreszcie czuje się jakby ten świat nabierał barw, drzewa kwitną, ciepło na dworze, można wyjść ze znajomymi czy to na działkę na grilla, czy to pograć w koszykówkę. Nauka nawet idzie lepiej, nie wiem może przez tą porę roku nabrałem większej chęci do działania, brzmi to dziwnie ale nie widzę innego wytłumaczenia tego wszystkiego.


Nie ma chwili której bym nie spędził na dworze, jest po prostu pięknie ♥
Ostatnio spełniłem dwa cele z mojej listy na rok 2017 ( Jest to lista rzeczy które chcę zrobić przed 18tką, gdyż został mi rok prawie) i jestem z siebie niesamowicie dumny, jak i szczęśliwy.

Pierwszym celem było spotkanie się z przyjaciółką po 6 latach urwanego kontaktu (o tym opowiem wam może w innym poście)
Drugą rzeczą, prawie 3 miesiące z dziewczyną ♥ nie sądziłem że dotrwamy aż tyle ale jestem mega szczęśliwy z tego co osiągnęliśmy oboje ♥


Postanowiliśmy powiesić kłódkę, i już za 9 dni (wtedy nastąpi 3 miesiąc) będzie tam wisiała ♥






Jestem przekonany myśli że 2017r. będzie moim rokiem ♥, oczywiście staram się być oszczędny oraz mieć do wszystkiego umiar. Ostatnio wybrałem się ze znajomymi na sesję i troszeczkę zaśmiecę was zdjęciami ☺

fotograf: Armin


fotograf: Armin

fotograf: Dominika

fotograf: Armin
fotograf: Armin

fotograf: Armin - obróbka FX: Armin (GIMP - PROGRAM)
Ogólnie to poszliśmy moje ulubione miejsce, odizolowane od miasta, hałasu, syfu i technologii. Po prostu cicha okolica, przyroda, krajobraz, idealne miejsce do zdjęć. Bardzo lubię spędzać tam czas i mam w planach iść na sesję z dziewczyną ♥ jeżeli oczywiście się zgodzi.
Przy okazji przepraszam że tak wyjątkowo pod koniec posta, ale mogę być opóźniony z postami i designem bloga gdyż w piątek mam sprawdzian z Języka Polskiego, a nie jestem w tym jakiś dobry co widać bo typie pisania :), oczywiście staram się nad tym pracować lecz kiepsko to idzie, no cóż :) Ja jestem pewny że to co piszę ma jaki kolwiek sens i każdy rozumie sens mojej wypowiedzi.

No więc co by tu napisać....
Myślę że chyba na tyle starczy :) Zapraszam na mojego snapchata gdzie w sumie dużo się udzielam, a ja życzę wam spokojnej nocy ♥

zeskanuj lub pobierz zdjęcie
SNAPCHAT - daktyl348

5 komentarzy:

  1. Jak ja lubię popatrzeć na wiosenne zdjęcia ^^
    Pozdrawiam :)

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wiosenne zdjęcia:D
    Ahh jak ja chcę ciepłoo:D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie potrafię żyć w zimie i chłodzie
      Z pewnością wejdę i zostawię po sobie ślad :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl