13. Żyjmy chwilą, bo chwile przemijają z wiatrem...

Hejka !
Dzisiaj post który był w innej formie ale niestety wydarzyło się bardzo nieciekawa sytuacja przy której jest nie tylko mi smutno ale innym osobom na pewno :/ Cztery dni temu umarła znajoma w wieku 15 lat, mimo iż znałem ją tylko z widzenia i czasem się spiknęliśmy na mieście była naprawdę spoko... ale nie chciałbym się tutaj za bardzo wyżalać bo sprawa i tak rozgłos dostała, tylko uświadomić (zazwyczaj młodym ludziom) żeby nie marnować czas na telefonie, komputerze czy telewizji tylko korzystać z życia puki jeszcze je mamy... Czas leci nie ubłagalnie, nie mogę uwierzyć że zaraz koniec roku szkolnego (2 miesiące ale niesamowicie szybko zlecą), i nie chciałbym siedzieć w domu patrząc przez okno jak wszystko przemija.

Jest obecnie wiosna, świat nabiera barw, robi się cieplej, czasem lepiej jest wyjść ze znajomymi niż pisać na tych wszystkich messengerach itp.

zdjęcie kazała mi wstawić znajoma to wstawiam xd

Nie wiem czy wiecie ale zrobiłem sobie listę na 2017 rok i powiem wam że już 8 rzeczy na 17 zostało zrobionych :o
To mnie zaskoczyło ponieważ nie ma nawet połowy roku a już się udało tyle zrobić. Moim zdaniem albo to jednorazowy fart albo czas leci za szybko...
Bardziej obstawiam na czas. Wiem mam całe życie przed sobą ale bądźmy wobec siebie szczerzy... po ukończonym 20 roku życia musimy skupić sie na pracy, na pieniądzach, na przyszłości... i wtedy nie będzie praktycznie czasu na cele czy zabawę. To już będzie dorosłe życie... dlatego ja postanawiam do 18tego roku życia się wyszaleć i zrobić coś na co mogę nie mieć czasu w przyszłości. Oczywiście są jednak małe problemy w realizacji tej listy, ale jednak warto mieć jakieś wspomnienia z 18 lat niż potem żałować że czegoś się nie zrobiło :/, może być nawet tak że to ja mogę być na miejscu koleżanki i umrzeć nie wiem... za trzy miesiące ? Oczywiście chciałbym uniknąć takiej sytuacji gdyż, chcę żyć najdłużej, chyba jak każdy i wyciskać z życia nektar.
Ja osobiście nie żałuje ani jednego wypadu ze znajomymi, ponieważ dla mnie takie osoby nie mogą być rozczarowaniem. Nie zrozumcie tego posta też jako powód do "rzucenia wszystkiego dla marzeń". Mi chodzi o to by powoli do tego brnąć w wolnym czasie. Nauka jest mega istotna w życiu i trzeba się uczyć, w życiu nie ma nic za darmo, na wszystko trzeba pracować jak i właśnie na swoje cele... dla mnie wakacje będzie idealnym czasem na korzystanie z czasu do zrobienia czegoś co by zmieniło moje życie o kilka stopni. No więc czemu polecam wam jak najszybciej zrobienie tego co chcecie ? Ponieważ w życiu nigdy nic nie wiadomo, albo może stać się coś złego albo coś dobrego. Ja po prostu uważam że w przyszłości człowiek wydorośleje i będzie skupiał się tylko na pracy, na utrzymaniu się czy też założy rodzinę.

Dlatego mam dla was prośbę ☺ podzielcie się w komentarzu jak według was powinniśmy spędzać czas? I czy macie jakieś swoje cele ? I do którego wieku chcielibyście je zrealizować :)
Cele nie są jakoś przydatne w życiu fakt ale za to kolorują nasze życie, przez co nie będziemy żałować w przyszłości że czegoś nie zrobiliśmy. Oczywiście jak mówiłem nie da się zrobić wszystkiego, ale bynajmniej zrobić tą część która was uszczęśliwi najbardziej.

Post pisany ze łzami w oczach, mam nadzieje że jakoś zinterpretujecie moje bazgroły na różny sposób, ja tylko powiem byście się nie marnowali patrząc w ekran telefonu, telewizora, monitora czy laptopa.

I życzę wam udanego dnia ♥

Daktyl

Tags:

Share:

14 komentarze

  1. Masz rację,człowiek nie zdaje sobie sprawy ile marnuje życie a ono przecież jest potwornie krótkie. Sam pod tym względem nie jestem święty,bo potrafię tylko narzekać i marudzić a dni idą w marności... Mądry z ciebie człowiek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! A zdjęcie wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi przykro, że umarła Twoja koleżanka...
    http://www.altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuu, post naprawdę mnie zmotywował. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Post smutny, motywujący i dający do myślenia. Jak czesto nie zdajemy sobie sprawy robiąc głupie rzeczy, np. marnując czas na gry, czy przeglądanie sc media bez konca, ze tracimy cenne sekundy, w których moglibyśmy rozwijać nasze pasje :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    clolf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją :)