22.04.2017 - Solar & Białas, WSRH, Piekielny & DasT, HYZIU [Koncert]



Hejka dzisiaj post z wczorajszej relacji, post może mieć poplątany układ gdyż tyle się działo że głowa mała :o
Oczywiście postaram się jak najdokładniej opisać wszystko co się tam działo więc będzie i za razem ciekawie a za razem  śmiesznie. Czemu śmiesznie ? Przekonacie się później xd

No więc poszedłem ze znajomymi na koncert gdyż samemu się nie opłacało, ewidentnie powiedzmy że wolę się bawić w towarzystwie. Przyszedł do nas taki "typ" i miał zarąbiste nastawienie do tego dnia, wesoły, szczęśliwy nie wiem chyba nawet z pity ale wolę nie oceniać.


Ogólnie przyjechał tu na Słonia i zrobił se z nami zdjęcie, mega zwariowany ziomek :)
Po zrobieniu zdjęcia czekaliśmy pod wejściem na halę ale było jeszcze 40 minut to poszliśmy do baru, po 20 minutach niby była 18:00 ale już można było wejść na halę.

Czekaliśmy tak z 30 minut i wystąpił początkujący artysta z mojej szkoły. Bez jego zgody nie chcę reklamować, chyba że wyrazi zgodę to wstawię link .
No i pierwszy artysta jaki wystąpił to Hyziu, mojemu koledze udało się złapać płytę, natomiast gdy płyta leciała że tak powiem dalej to właśnie ten zwariowany typek, upuścił piwo rozlewając na ziemi i na innych, i leciał do tej płyty, a gdy kobieta się po nią schyliła to on ją że tak powiem wystraszył by odwrócić uwagę i uciekł z płytą XD.

Śmiesznie to wyglądało a zarazem dziwnie. Po koncercie Hyzia wystąpił raper też z naszej miejscowości ale już bardziej znany. Piekielny z DasT prezentując nam "Efekt Domina"

Było epicko, i właśnie w tym momencie Piekielny zwrócił uwagę typeczkowi aby się zachowywał jak człowiek, mi tam bynajmniej nie przeszkadzał ale sądząc po oblanej bluzie mojego kolegi piwem to pewnie świadczy samo o sobie.

Po Piekielnym wystąpił długo oczekiwany WSRH (Wyższa Szkoła Robienia Hałasu) w składzie byli raperzy tj: Słoń i Shellerini.
i tutaj za pomocą naszego kolegi Dj WSRH zrobił z nami fotkę ze sceny.


Tak wiem dużo nie widać jego z twarzy ale jest to winą tego że chciał aby nas uchwycić. Zrobił jeszcze filmik 1 sekundowy przez pomyłkę ale nie widzę sensu by go wstawiać. (Ja jestem dosłownie za tym w bluzie Adidasa, musicie mnie poszukać gdyż nie chcę szpecić zdjęć obrysem).


Jedyne zdjęcie gdzie widać jego twarz ale wtedy natomiast nie widać publiczności :/ szkoda że kamerka przednia mi lekko się zatłuściła tak to by była lepsza fotka ✈️


Po WSRH była 10 minutowa przerwa, to ja postanowiłem zostać gdyż jakbym wyszedł zajęli by mi miejsce i bym stał gdzieś na końcu. A zależało mi na miejscu gdyż nadeszła pora na którą wszyscy czekali...

SOLAR , BIAŁAS i ZUI ???
No tak Zui też grała ale mi bynajmniej ona nie przeszkadza tzn. rzekomo jest na nią wielki hejt ze względu na wizerunek ale mnie bardziej obchodzi jak śpiewa, a śpiewa spoko i ma przyjemny głos.

Nie sądziłem że Białas zagra u nas w takim zadupiu,a tu nagle proszę:
"PIERWSZY KONCERT W ŻYCIU ODBYŁ SIĘ WŁAŚNIE TU W GŁOGOWIE, I PO TYLU LATACH JEST ZAJEBIŚCIE" - Białas
 I naprawdę nie wiem jak opisać zobaczenie go na scenie a nie tylko na taśmie lub audio. Piszę pewnie teraz jak jakiś "psychofan" ale no.


Bialas po lewej, Zui po prawej

Jeszcze przepraszam za jakość zdjęć. Ciężko uchwycić ruszające się obiekty a ludzie skacząc wytrącili mi dwa razy telefon z ręki i na całe szczęście nic się nie stało ale zrobienie ostrego zdjęcia telefonem to było wyzwanie.


Białas
Zui


Solar

Były w sumie wszystkie piosenki z płyty " nowa normalność " i "H8M4 " Teraz jeżeli mi się uda wstawię filmiki z występu [WSTAWIAM JE NA BLOGGER, LECZ JAKOŚĆ BĘDZIE OKROPNA, PÓŹNIEJ SPRÓBUJE INACZEJ]


video 

Tylko ten filmik udało się przesłać gdyż zajmuje mniej niż 200MB  a pozostałe są o wielkości nawet do 3GB więc spróbuje później przez youtube.

Po koncercie wszyscy zastanawiali się którędy wyjdzie Białas, każdy chciał albo fotkę albo autograf na płytce. Więc później zorientowałem się że jest jakaś kolejka do drzwi a tam stoi dwóch ochroniarzy to stanąłem w tej kolejce, zawołałem znajomych i czekaliśmy.
Wyszedł Solar przywitał się ze wszystkimi i gdzieś sobie poszedł, potem ochroniarz wpuszczał pierwsze 5 osób, lecz gdy miała być nasza kolej to wyszedł Białas ze Zui. Nie zostali na zrobienie fotki itp. tylko po prostu szli do taksówki bez ani jednego słowa, ja byłem za Zui jakiś metr ale nie chciałem się narzucać to tylko szedłem za tłumem. 
Udało mi się zbić pjonę gdy przechodził koło schodów i na tym się skończyło. Wsiedli do taksówki i ja pokazałem znak "SB", Białas odpowiedział mi robiąc to samo.

To tyle na dziś, mam nadzieje że taka relacja wam wystarcza jeżeli chcecie zobaczyć wszystko to zapraszam na mojego Snapchata jest tam cała relacja z koncertu.
@daktyl348 <----

Moja Opinia: Fajnie że mogłem zbić pjonę z idolem i że mogłem zobaczyć go na żywo, ale jednak 10 minut na fotkę z każdym (gdyż z 12 osób było tylko w kolejce) nie zbawiło by, ale też rozumiem ich sytuację gdyż mówili że po ostatnim koncercie w Krakowie są wykończeni to oczywiste że chcieli odpocząć. Ja tam się cieszę że mogłem uczestniczyć w tym wydarzeniu i że cel na rok 2017 został zaliczony.

Pozdrawiam Daktylowsky

Tags:

Share:

2 komentarze

  1. Świetny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie http://nusiabl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją :)