!!!! 30.000 !!!!



Hejka nie macie pojęcia jak się nawet cieszę pisząc tego posta ♥ Nie mogę w to po prostu uwierzyć jak ciężka praca nie poszła w las ☺ nauka HTML, fotografia, przeciętna polszczyzna (przeciętna gdyż z pisania jestem nie najlepszy powiedzmy że przedział ocen to 2-4) była tego warta!!!
BLOG tak szczerze istnieje od 7 lat (2010r) ale zacząłem na nim pisać od 2012? Czemu posty są tylko od 2015r. ? Usunąłem wszystkie i chciałem zacząć od nowa, niestety mega tego żałuję, a kopię zapasową mam na drugim komputerze który się zepsuł a naprawa jest nie opłacalna więc nie mam szans by ją odzyskał :/ Nie wiem czemu to zrobiłem, może wtedy posty były mega dziecinne i chaotyczne nie wiem tego... Tak czy siak na ten blog zarobiłem sobie na to ciężką pracą ♥. Teraz wyświetlę wam realne statystyki:


Nie wiem jak mam wam podziękować ♥ Jesteście NAJLEPSI, JEDYNI, ELITARNI po prostu ZAJEBIŚCI ☺♥ !

Ja wiem że mam 39 obserwatorów i mało komentarzy, ale naprawdę w 2013r. blog mega się rozwinął łapcie screena:

Pamiętam że czasami moim rodzicom nie podobało się to że zlewałem naukę dla internetu, ale po części miałem cel ustanowiony, i się nie poddaje do dziś...
21K było w 2015r.
10K powyżej jakoś 2014r.
a mniej to do stycznia 2014r.(zapisuje sobię w notesiku kiedy jaką liczbę osiągam).

ALE PRZECIEŻ WYŚWIETLENIA SIĘ NIE LICZĄ :))
Moim zdanie obserwacje są czymś innym, dla mnie obserwacje to tylko spinacz na stronie, to znaczy pokazuje on ile osób jest przypiętych do tego bloga, co oczywiście jest pozytywne i pokazuje że ten blog ma stałe osoby, czasami zrobię "obs za obs" ale robię to wtedy kiedy postanawiam się jakoś zmotywować na siłę... i chcę zachęcić nowe osoby do bloga, chłopaka który robi swoje i ma wywalone na krytykę czy hejt osób trzecich. Ba nawet krytyki biorę do serca gdyż widzę wtedy swój błąd i wiem co mogę tutaj zmienić.

Chcę przez to powiedzieć że to wyświetlenia pozycjonują bloga do większego grona ludzi, i nie tylko ja tak uważam... Jest multum stron o takim samym zdaniu :)

Dla mnie obserwatorzy to motywacja ♥ która pokazuje że nie piszę tego tylko dla siebie :)

Cóż myślę że to na tyle, bardzo wam dziękuje i nowym i starym czytelnikom, a tym jeszcze starszym to nawet BARDZOOO ♥


 ! JESTEŚCIE NIEZASTĄPIENI !

Share:

1 komentarze

  1. gratuluję rozwoju bloga, ważne aby się nie poddawać i pisać dalej, będzie jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją :)