czwartek, 13 kwietnia 2017

D.I.Y - Własne Filtry na Snapchat z Emoji

Hejka mam dzisiaj dla was D.I.Y, za pewno większość wie co to jest ale jak ktoś nie wie to go oświecę xd

D.I.Y - zrób to sam - do it yourself.

 Więc jedyne czego będziemy potrzebować to aplikacji "Snapchat" Każdy chyba z nas wie co to za aplikacja więc nie widzę powodu bym tłumaczył.

UPRZEDZAM JA MAM TELEFON Z SYSTEMEM "iOS" I OPCJE MOGĄ RÓŻNIĆ SIĘ OD ANDROIDA.
I UPRZEDZAM MAM STARSZĄ WERSJĘ GDYŻ NOWSZA ZAJMOWAŁA MI PAMIĘĆ, LECZ TO NIE MA ZBYTNIEJ RÓŻNICY BO DZIAŁA TAK SAMO.

KROK 1. Robimy zdjęcie



KROK 2. Klikamy taką wlepkę ( 2 ikona od góry obok nożyczek )


KROK 3. Wybieramy emotkę najlepiej polecam z kategorii "natura" i "symbole"


KROK 4. Emoji pojawi się na zdjęciu, więc naszym zadaniem jest jej powiększenie do granic możliwości (tak aby całe zdjęcie pokrywało).



KROK 5. Klikając emotkę na miejscu wlepki pojawi się ikona śmietniczka, emotkę przeciągamy na tą ikonkę aż zrobi się przeźroczysta (LECZ NIE PUSZCZAMY PALCA)


KROK 6. Trzymając dalej emoji na ikonie śmietnika drugą ręką lub innym palcem klikamy wyślij lub zapisz "w moim przypadku - zapisz".

GOTOWE


bez filtra
z naszym filtrem z emoji












   






No więc pomysł wydaje mi się świetny i z całym pewnością urozmaicą wasze selfie czy zdjęcie ♥ 
Tutaj wersja z czerwoną emoji :


bez filtra
z naszym filtrem z emoji



















Oczywiście przepraszam was za pozę do zdjęć... Robiłem byle jakie zdjęcia...
Cóż myślę że takie D.I.Y przyda się na pewno osobom którym 4 filtry nie wystarczą.
Zapraszam na swojego snapa, by być ze mną na bieżąco :)   


A ja się z wami żegnam ♥ miłego dnia :)

  

7 komentarzy:

  1. Spoko pomysł ;) Chociaż ostatnio jakoś rzadko używam snapa, wolę instagrama :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też wolę instagrama, ale od czasu do czasu najdzie mnie ochota na snapowanie ☺

      Usuń
  2. Spoko pomysł ;) Chociaż ostatnio jakoś rzadko używam snapa, wolę instagrama :)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem aktywnym snapowiczem więc wszystkie opcje mam obcykane XD

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzieś widziałam wersje z ogniem XDD
    Ale jestem zbyt leniwa i za rzadko jestem na snapie, żeby sie w to bawić.

    Czarny Kotyszek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDD ja mało co siedzę w internetach więc mogło się gdzieś już to obić o uszy, ja od czasu do czasu xd

      Usuń

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl