Głupia moda na facebooku

Nie chciałem robić tego posta ale jednak nie wytrzymam...
Ostatnio na facebooku zrobiła się moda na "Archiwizacje Grup" i co druga osoba robi przeogromny spam, że postanowiłem wyłączyć powiadomienia. Niestety przeszkadza mi to też gdy na przykład czekam na odpowiedź w komentarzu nie wiem czy dostałem już ją czy nie ponieważ na facebooka rzadko wchodzę.

Natomiast widząc to :


i ten opis "DODAJ MNIE DO ZNAJ TO PRZESTANĘ" świadczy o tym jak ludzie podążają za tak zwanym "FEJMEM"
Teraz ludzie nawet "dadzą dupy za lajka pod profilowym", a patrząc na tych "spamerów" bo niczym innym wobec mnie nie są to mam ochotę pousuwać się ze WSZYSTKICH GRUP i wtedy mogą sobie te Archiwizacje sobie głęboko wsadzić :)

Nie wiem czy jestem pierwszy który się wypowiada na ten temat, ale myślę że ostatni, bo to już naprawdę wkurza każdego a nie wszyscy chcą by ikonki wyglądały tak...


Dziękuje za uwagę :) napiszcie co o tym myślicie.

Daktyl

Share:

4 komentarze

  1. Dobrze, że żaden mój znajomy jeszcze na to nie wpadł :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę ze należeliśmy do tej samej grupy... Pewnego dnia weszłam na Facebooka i miałam 116 powiadomień dzięki tej "zabawie" 😏 Na szczęście opuściłam ta grupę i jest już dobrze.
    Z tym ze ludzie ślepo podążają za "fejmem" masz racje. Nie chce myśleć co będzie za pare lat 😒

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra, za parę lat to za lajki może trzeba będzie zakupy robić xd nie no tak se śmieszkuje ale patrząc na to wszystko, to nie zdziwiłbym się jakby tak się stało.
      Też poodchodziłem ale zawsze jakaś się pojawi i to mega drażni ...

      Usuń

Każdy komentarz jest motywacją :)