piątek, 21 kwietnia 2017

Ważna Informacja + Podsumowanie Sondy

Hejka naklejka :)
Dziś w sumie cztery informacje i podsumowanie ankiety.
Oczywiście mówiłem to na snapie ale wolę napisać tutaj bo połowa czytelników nie śledzi mojego snapa a chcę byście byli doinformowani :)

No więc

  1. Jutro lub po jutrze pojawi się post podobny z lutego 2015, więc spodziewajcie się postu innego niż zwykle.
  2. W następnym tygodniu może być brak postów z powodu nauki i update'u bloga.
  3. W Maju zacznę wprowadzać "poranne posty" o co chodzi zaraz opowiem niżej :) 
  4. Jeżeli nie widzicie nowych postów, zaglądajcie w zakładki lata tam importuje zaległe lub utracone posty :) 
Okej to było by na tyle z informacji teraz podsumowanie ankiety:


4 - Lov Poranki "poranne posty" - No i już w ankiecie jest błąd ponieważ ankietę tworzyłem ją mega zmęczony i pomyliłem pory dnia, ale polega to na tym że do 10:00 rano pojawiają się specjalne posty motywujące + czasem jakiś poradnik, D.I.Y lub life hack, a nawet poradnik dotyczący Bloggera :)
Myślę że takie posty mogą was zainteresować ♥ 
1 - Galeria Zdjęć
1 - Posty - WSPOMINKI
1 - Instrukcje lub poradniki

No cóż teraz budzić się wcześniej i pisać dla was posty :D Ja dziękuje wam jeszcze za prawie 30 tysięcy wyświetleń ♥ jesteście najlepszą motywacją ♥ 

To tyle na dziś :*
DOBREJ NOCY :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl