14. nowa normalność


Hejka po dość długiej przerwie, trochę się pozmieniało od 2016 r. jak i od ostatniego postu.
Nie długo pojawią się dwa posty z 1 i 2 maja, będą ciekawe bo będą to podróże. Nie wiem czemu ale posty z podróży czy wycieczki są moim zdaniem najciekawsze. Nawet jak nas czegoś konkretnego nie uczą to warto poczytać co się u kogoś dzieje, lub jak wyglądają pewne miejsca. Więc tylko czekać aż zgram wszystkie materiały i zabiorę się do pisania :D


Mianowicie dzisiaj inny temat. Zmotywowało mnie do tego, post o facebooku, kilku znajomych i własne spostrzeżenia. To nawet śmieszne że człowiek może być swoją własną inspiracją no ale do sedna. 
Żyjemy w ciężkim świecie... technologia się rozwija (nawet do takiego stopnia że w telefonach ekrany są rozciągnięte od krawędzi do krawędzi...), ludzie nie potrafią się cieszyć z tego co się ma, tylko narzekają czego by oni nie chcieli, albo co inni mają...
To jest przykre, nie śmieszne... nie głupie (no dobra głupie też), ale to jest najzwyczajniej w świecie przykre...

Każdy z roczników do 2003 i wcześniej pamięta czasy jak za złotówkę miało się wszystko. Teraz ludziom nawet dycha nie wystarcza. Większość nie ma z tym problemu gdyż pracują i mogą sobie na to pozwolić, ale ja mówię o tych młodych pokoleniach. 

Kolejną smutną rzeczą jest w co się przeistaczają portale społecznościowe... 
Wszystkie Facebooki, Instagramy, Messengery, WhatsAppy zmieniają się w Snapchata. To jest chyba najgorszy postęp developerów za to odpowiedzialnych... gdyż nie dość że chamsko kradną możliwość dodawania story, ale zniechęcają starszych ludzi do korzystania z tego (nawet są tego plusy) ale przyciągają coraz młodsze... Dzisiejsze dzieci są zepsute nie oszukujmy się, przekonałem się do tego gdy korzystałem z musical.ly skutek tego taki że usunąłem tą aplikacje i nie używam jej już uuu... długo, długo... a kiedyś mocno mnie to wciągnęło pamiętam. Nie aktualizuje wogóle aplikacji raz się zdarzył pech że musiałem wgrać system do telefonu i nie miałem wyboru gdyż w mojej kopii zapasowej nie zachowały się aplikacje starszej wersji ... Jedynie snapchat został bez aktualizacji.

Lajki i Fejm ? Ogromny brak wartości intelektualnej... znowu powiem powiedzenie z ubiegłych postów "Ludzie za lajka czy follow dadzą dupy...".
Czy serio liczby przy serduszku są takie istotne ? Istotne by było wtedy bynajmniej kiedy coś mądrego wnosi to do naszego życia... lub je zmienia o kilkadziesiąt stopni. I teraz zawistni powiedzą xd

HIPOKRYZJA

Fakt chwaliłem się 30K na blogu itp. ale moja strona nie jest pisana bez sensu xd Da się wyciągnąć z moich bazgrołów jakieś morały i wartości... więc w moim przypadku jest to uzasadnione :) 
Tak żyjemy tymi lajkami że normalnie nie czujemy nawet tlenu tylko "AZOTANOZĘ FEJMOZĘ". 

Patrząc na to wszystko to mam wrażenie że jest jakaś nowa era, jakiś następny wiek którego nikt jeszcze z osób starszych nie doświadczył... 

Sprawy polityczne też się stoczyły, jak to mój pan od Wos-u ujął...
" Ja nie wiem jak tak dalej pójdzie jak państwowe pieniądze będą wyrzucane w błoto"

Wprowadzili nawet banknot 500zł który mnie trochę śmieszy...
Dla kasjerek taki banknot to koszmar będzie, bo już chaos był z rozmienianiem lub wydaniem pieniędzy, to teraz będzie wprost katastrofalnie xd. Albo komiczna będzie wypłata w trzech banknotach XDD.

Takie życie kochani... i nic już się z tym nie zrobi...
Bardzo boję się dorosłego życia... to znaczy tego że skończę pod mostem lub nie będę wstanie się utrzymać. Dlatego korzystam z życia puki mogę. Jutro kończę 17 lat i tylko rok do pełnoletności...
Nie mogę w to uwierzyć jak czas zleciał a tym bardziej nie mogę zrozumieć jak to się wszystko stało...

Ehh ciężko mi będzie to rozkminiać....

To już dzisiaj na wszystko :) Wyczekujcie kolejnych postów w najbliższych dniach i podzielcie się swoimi uwagami co do "nowej normalności/ery" w komentarzu...

Ja się z wami żegnam ♥
Do zobaczenia ♥


Tags:

Share:

0 komentarze

Każdy komentarz jest motywacją :)