15. Szczęśliwe Miejsce

Witajcie w kolejnym poście ♥, dla klimatu chciałbym abyście włączyli sobie w tle muzyczkę w linku niżej:)



No więc każdy człowiek ma w sobie lepsze i gorsze dni. Chce się wyładować, wyżyć się na czymś, wypłakać się lub przemyśleć kilka rzeczy. Noi cóż w tejże sytuacji zrobić?

W domu nie sądzę by człowiek mógł rozwiązać wszystkie problemy, zwłaszcza że atmosfera w domu nie bywa jakoś uspokajająca choć mogę się mylić. Moim zdaniem w domu osoba może (mieszkać xd) się wypłakać, lub porozmawiać z bliskimi. Lecz potrzebujemy raz na jakiś czas zostać sami... I właśnie co należy zrobić ? Oprócz trzaśnięciem drzwi i walnięcie focha, jest na to rada.


Teraz jest wiosna, najlepsza pora roku na spacery. Zapach natury, słońce, fajny klimat, kolorowo mega atmosfera i aż szkoda siedzieć w domu. Ja postanowiłem się przejść od znajomych do domu nieco krętą drogą, przez park. Natomiast gdy wyszedłem jakąś godzinę później to poszedłem w miejsce o którym istnieniu wiem tylko ja. To znaczy wiele ludzi było w okolicach tego miejsca ale to miejsce gdzie ja mam wiem tylko ja o nim.

Nie mówię często moim znajomym gdzie dokładnie jest to zdjęcie choć raz się po zdjęciu domyśleli to nadal nie wiedzą gdzie to.


Czemu ukrywam to miejsce ?
Ponieważ nie chciałbym aby znajomi jakoś spotykali mnie tu, wolałbym się wyciszyć gdyż jest tu spokojnie i wiem że mogę się odizolować od wszystkiego.

Skoro je ukrywam czemu publikuje foty ? xd
O tuż na zdjęciach nie widać wiele, każdy może pomyśleć że to jakieś pola w zupełnie podobnych miejscach, i wiem co publikuje aby nie narażać się na wpadkę czy przypał.

Co robię w takim miejscu ?
Zwykle myślę o tym co mogę w sobie zmienić, jak mam postrzegać świat i co będzie ze mną za kilka lat.... Oczywiście wspominam czasy z dzieciństwa, bardzo chciałbym naprawić błędy i przeżyć to jeszcze raz ♥.

Wiem że nie powinienem się przejmować problemami z przeszłości, ale większość z nich odbija się na teraźniejszości... i myślę jak zmienić tą sytuację.



Ogólnie wiem że przebyłem dłuuugą podróż prze życie i że dopiero ciężej będzie z wiekiem dalej, ale wiem teraz że mogę to wykorzystać dobrze ☺. Ja jestem szczęśliwy z tego co mam:
- Przyjaciół
- Pasję
- Cele
- Plan na przyszłość
- Rodzinę
- Życie
Mimo iż miałem kiedyś myśli samobójcze gdzie to się było drugą klasą gimnazjum i się cięło po rękach, to teraz to sobie wszystko układam w głowie i wiem że nie było warto... Wiem że zrobiłem tyle debilnych planów przez które mało nie zginąłem ale teraz wiem że to by było najgorsze chyba w moim życiu. Jest takie powiedzenie:

NASZE ŻYCIE SKOŃCZY SIĘ NIM SIĘ ZACZNIE

No więc doświadczyła to moja znajoma w której wspomniałem kiedyś w poście :/ dalej ją wspieram tam w niebie mimo że osobiście nie mieliśmy kontaktu ;*
Ale cieszę się że były osoby które próbowały mnie powstrzymać w gimnazjum od tego ♥ naprawdę dziękuje !! Teraz zrozumiałem jakie to żałosne i głupie, po dwóch latach ale jednak :))

Okej myślę że to chyba na tyle ♥

Naprawdę polecam wam znaleźć  jakieś zaciszne miejsce do przemyśleń ☺ w domu nie widzę sensu :/
Nie róbcie czegoś czego będziecie żałować w przyszłości.
Nie przywiązujcie się do czegoś zbyt mocno, gdyż cierpienie po utracie tego wyniszcza nas od środka.
Nie mówcie znajomym o swoim "szczęśliwym miejscu" niech się pomęczą, a ty miej trochę świętego spokoju ♥


Ja dziękuje za przeczytanie notki ♥
Pamiętajcie, aby nie dołować, nie smutać. Bo jutro do szkoły więc trzeba iść lulać xd
TAKA POZYTYWNA RYMOWANKA A CO ;p




Tags:

Share:

8 komentarze

  1. Bardzo fajnie przemyślasz sprawy, racja czasem potrzeba miejsca dla świętego spokoju ♥

    PS: Skąd bluza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :*

      bluza z http://dktlwear.cupsell.pl/

      Usuń
  2. Zawsze chciałam mieć takie miejsce.. W Warszawie naprawdę ciężko znaleźć coś podobnego!http://tuklaudia.blogspot.com/ obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warszawa to duże miasto :o serio nie ma czegoś na obrzeżu miasta ? :o

      Usuń
  3. Bardzo fajna bluza. Moje miejsce spokoju jest w domu mojego chłopaka, tam zawsze odpocznę i mam spokój! Zazdroszczę takiego miejsca..
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zawsze w każdym miejscu ktoś jest.Nigdzie nie mam miejsca, gdzie mogłabym pobyć sama:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją :)