Informacje.

Hejka dziś troszkę informacji na temat zmian w blogu i regularności pisania.

O tuż, szablon zmieniłem z profesjonalnego na zwykłe szablony proponowane przez bloggera...
DLACZEGO ?
Postanowiłem że chcę wprowadzić trochę kolorów do bloga gdyż od tej bieli wiało nudą, mimo że wyglądało świetnie wszystko ze sobą to brakowało mi czegoś świeżego. Mi bynajmniej aktualna forma się podoba i na długo ona zostanie, oczywiście będzie aktualizowana ;)

Druga informacja to nie długo zbliżają się piąte urodziny pisania na blogu (10 lipca jest 7 lat założenia bloga), i z tej okazji chciałbym coś ogarnąć na tę okazję. Oczywiście dziękuje za coraz większy przyrost wyświetleń, wreszcie czuje się że ta strona dociera dalej niż sądziłem na początku :)


I ostatnia sprawa...
Wiem nie wyrabiam się z postami jak i z realizacją LOV PORANKÓW ale niestety mam ostatni miesiąc nauki na poprawy i złapanie dobrych stopni, wiec LOV PORANKI przełożę na wakacje, a pozostałe posty będą z małym opóźnieniem.


Share:

0 komentarze

Każdy komentarz jest motywacją :)