wtorek, 16 maja 2017

Inspiracje Zdjęciowe [1]

Witajcie w kolejnym poście.

Długo się zastanawiałem jaki post mogę napisać, i wpadłem na pomysł by dodać zdjęcia inspirowane z otoczenia dookoła. Zdjęć nie obrabiałem jakoś szczególnie, nie dodawałem znaku wodnego ale mogę potwierdzić że wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa 😊.

Zdjęcia wykonane telefonem (iPhone 5)












Noi to chyba tyle z inspiracji. Jakość nie jest na poziomie lustrzanki ale też nie jest okropna.

Opinie na temat zdjęć możecie pisać w komentarzach a ja dodam na koniec zdjęcia z przyjaciółmi 👅


2 komentarze:

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl