Podsumowanie Ankiety

Witajcie :D
Po poprawie ocen przychodzę z nieco opóźnionymi wynikami sondy :


5 - Na świeżym powietrzu
3 - Siedząc przy telefonie
4 - Siedząc przy komputerze lub telewizji
2 - Nie ma wolnego czasu
RAZEM: 14 GŁOSÓW

Sądząc po wynikach jestem nieco przerażony, no bo fakt... technologia jest fajna, internet jest spoko ale będąc w tym wszystkim nie będziemy nigdy szczęśliwi... Szacun że jeszcze ktoś wogóle TV ogląda.  Ja nie pamiętam już kiedy sięgnąłem po pilot.

Natomiast cieszę się że świat nie zszedł jeszcze jakoś bardzo na psy i że te 33% ludzi z tej ankiety zagłosowało jeszcze na świeże powietrze jak i korzystanie z dni ♥


Share:

6 komentarze

  1. Jak kto nie pamiętasz jak oglądaliśmy niedawno telewizję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no faktycznie XD polsat .

      EDIT: 4 CZERWCA OD NIEPAMIĘTNYCH CZASÓW WŁĄCZYŁEM TELEWIZOR XDDDDD

      Usuń
  2. No tak dużo osób woli siedzieć w domu zamiast wyjść chyba takie pokolenie :P

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, kiedyś karą było siedzeniem w domu no ale cóż zrobić :/

      Usuń
  3. Spedzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu to najlepsza alternatywa! :D Żeby tylko jeszcze była ładna pogoda :/

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie aktualnie słoneczko puki co xd i sie zgadzam z tobą :)

      Usuń

Każdy komentarz jest motywacją :)