wtorek, 11 lipca 2017

16. Summer

Hejka dzisiaj post... (nie o moich wakacjach), lecz będzie w nim trochę o podsumowaniach, trochę inspiracji zdjęciowych oraz osobistych przemyśleń na temat aktualnej porze roku.

Tak wiem piszę tu "meega częstoo" więc naprawdę się tym razem postaram by jeszcze ten blog nie wiał nudą xd.

No więc czerwiec był ciężki bo nauka i wogóle.
ale cóż, zdałem :D Jestem z siebie dumny choć mam w planach 2 klasę liceum skończyć lepiej, czy to się uda ? Zobaczymy...

Potem były dni miasta, które spędziłem z najlepszymi ♥.
Ogólnie udało mi się zrobić kilka rzeczy z listy na 2017 rok, i jedną z nich było wejście na to ustrojstwo:

ŹRÓDŁO: Lubinpex
Wrażenia niesamowite, miałem iść na młota ale nie było więc mimo iż się trzęsłem i klnąłem ze strachu, to jednak przełamałem się. Efekt ?
Na karuzeli ucisk zabezpieczeń był mocny więc nie miałem wrażenia że zaraz wypadnę, z tego co mi mówili byłem z twarzy blady ale to nic xd
Było to niesamowite przeżycie xd Cieszę się że jednak nie "speniałem" :)

4 Czerwca była rocznica spotkania z Kamilą ♥
I poszliśmy też na kilka atrakcji, na której miałem wrażenie, że zaraz się to rozleci...



Karuzela o której mowa - źródło TUTAJDGL.PL

Szkoda tylko że pogoda nie dopisała :/

Ogólnie początek Czerwca był mega dobry.

Podsumowując jeszcze pierwszy rok w 1LO.

Mega ludzie, trochę śmieszna ale i przyjazna atmosfera, mam nadzieję, że nie będą się zmieniać.

Teraz kilka zdjęć których porobiłem ♥ zdjęcia inspirowałem się zagranicznymi podróżami, lecz to wszystko to Polska XD





według świata, to jest wschód słońca ....




Szczerze ?
Pokazując te foty nikt nie wpadł na to, że to może być nasz ojczysty kraj.
Każdy mi jakąś wyspę zarzucał XDD

No więc co mogę napisać jeszcze ?
A no tak zapomniałbym ...

Lato - pora roku która aż się prosi o wyjście z domu, zrobienie czegoś nowego, przeżycia czegoś niezwykłego ☺

Ja mam ogromny sentyment do tej pory roku, mega ją lubię ♥, głównie jestem znanym człowiekiem jako "towarzyska osoba" ale nie bez powodu. Jestem człowiekiem który nie usiedzi w miejscu, muszę coś robić nawet jak nie muszę xd.

Uwielbiam podróżować, odkrywać nowe rzeczy, uczyć się czegoś nowego (nabierać doświadczenia), wyjść gdzieś z przyjaciółmi, po prostu robić coś innego niż zwykle.
Jak widać na początku notki, uwielbiam adrenalinę, nie boję się próbować... więc ty też się nie bój ;*

Strach jest tylko naszym spostrzeżeniem emocjonalnym (w 90% błędnym) który wytwarza się podczas, odkrywania świata.  Ja osobiście jakbym mógł wziął bym kilka osób i przemierzył świat XD

Naprawdę, najbardziej to chyba Japonię ♥.

Ale dobra... wracam na ziemię xd. Po prostu chcę uświadomić nie których, że mamy lato...

Nie marnujmy tego, i róbmy kroki na przód.
Nie bójmy, a próbujmy nowości :)
Nie ograniczaj się z niczym (po za technologią).

Buziaki ♥



1 komentarz:

  1. Swietny post, nie wiem czemu, ale umiesz do dzialania zmotywowac

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest motywacją :)

O mnie

O mnie
Armin - 17 lat
Interesuje się fotografią, informatyką i całkiem nie dawno podróżami

Blog jest o wszystkim i jednocześnie o niczym :)
Znajdziesz tu różne motywujące posty, D.I.Y, oraz wiele innych.

KONTAKT: arminhelminski997@gmail.com

Statystyka

Popularne

Zostań na dłużej

Strzałkę w górę dostarczyły profilki.pl